Friday, October 7, 2016

Jaareinde Trading

Jaareinde Trading Dit is die einde van die jaar, wat is wanneer daar 'n baie gepraat oor wat die beste strategie is vir die hantering van oop ambagte gaan in die nuwe jaar. Sommige handelaars sal kyk na die sluiting van uit nuttelose posisies voor die einde van die jaar om voordeel te trek van 'n verlies, skryf dit af teen ander inkomste vir belastingdoeleindes. Dit mag of mag nie 'n goeie strategie wees, afhangende van die situasie, so daar is geen een-grootte-pas-almal antwoord op die vraag of dit 'n goeie strategie om in diens te neem. Ek kan té optimisties oor handel by tye. Dit kan eintlik wees dat ek 'n groot ego rondom handel en ek hou nie daarvan om te verloor nie, maar die enigste manier waarop dit maak regtig vir my sin is as dit is 'n situasie wat amper geen kans op herstel het. As die maatskappy verskriklik presteer en is feitlik uit van die besigheid, kan dit 'n strategie om te oorweeg, maar ek kan nie help om te glo dat jy gewoonlik beter as die neem van 'n verlies vir 'n afskrywing kan doen. Ek verstaan ​​die belasting gevolge / voordele van die verlaging van 'n mens se inkomste en die vermindering van 'n belasting, maar ek het net gesien 'n paar gevalle waar dit sinvol om my tot 'n verlies te aanvaar om ander inkomste verreken. Ek is ongelukkig nie 'n goed genoeg voorraad handelaar waar ek kan spog oor nog nooit 'n slegte handel gemaak het, maar ek het nog altyd in staat om myself uit slegte ambagte te kry sonder om te 'n groot verlies te neem en die meeste van die tyd, Ek sal uiteindelik 'n wins gemaak op hulle. Wanneer jy gevang in 'n bedryf wat swak gaan vir jou, na gelang van die situasie, kan jy eintlik wil hê dit moet voortgaan om te gaan teen julle. Die rede hiervoor is omdat as dit sleg is in elk geval, en jy is op soek na 'n verlies vir belastingdoeleindes te neem, neem soveel van 'n verlies as wat jy kan. Nog 'n strategie om te oorweeg wanneer dit gebeur is, die verdere uit die geld 'n slegte handel gaan, hoe groter is die kans daar kan wees en, in sommige gevalle, hoe makliker is dit kan wees om die verlies te verhaal en moontlik draai die handel in 'n wenner . Sodra jy 'n oop posisie, hopelik na 'n redelike risiko bestuurstrategie, wanneer 'n handel gaan teen julle, laat dit steeds verder en verder uit te gaan van die geld, sonder om iets te doen, kan 'n sekere sin maak in sommige gevalle gevestig. As dit is 'n goeie maatskappy wat 'n paar negatiewe gebeure wat negatief geraak sy aandele prys en, natuurlik, jou posisie gehad het, hoe verder die handel gaan uit van die geld, hoe meer waarskynlik is dit dat dit gaan wees om herstel vir 'n ander inskrywing in dieselfde rigting as jou handel. Jy kan voortgaan om niks te doen nie en hoop dat die prys aksie herstel van alle, of selfs 'n groot deel van die nog gratis verlies, maar as jy 'n opstel gaan in dieselfde rigting as jou handel gaan in, kan 'n ander strategie wees om te laai op soveel aandele as wat jy kan wanneer die opstel voorkom, wat jou koste per aandeel pad af sal gemiddeld in baie gevalle. As jy in staat is om dit die prys aksie te doen, sal jy gewoonlik nie nodig om baie ver te beweeg vir jou om gelyk te breek op die hele posisie, wat beteken natuurlik dat as dit nog 'n bietjie verder beweeg as dit, jy kan nog steeds besef 'n wins op die handel. Ek het die geleentheid gebruik baie keer gesien in die verlede, in sommige gevalle, het die prys aksie eintlik terug na die beginpunt van die oorspronklike handel en buite gekry. Wanneer dit gebeur, kan die opbrengs enorm wees. Dit kan 'n riskante strategie in die opsig dat as jou handel setup verkeerd was die eerste keer, dit mag verkeerd vir die tweede keer te wees, maar die prys aksie sal eb en vloed op en af ​​beweeg. Wanneer dit by 'n punt wat baie ver van jou inskrywing punt, solank as wat jy die hulpbronne in die rekening te verbind tot die maak van hierdie werk, gemiddeld jou koste per aandeel afwaartse genoeg kan beteken dat jy hoef net die aandeelprys te beweeg 'n paar sent om hierdie werk te maak en minimaal herstel die ongerealiseerde verlies. Dit is beslis nie 'n voorste linies aanbeveel handel strategie omdat jy hopelik sal gestop word lank voor 'n bedryf gaan dit sleg, maar as dit nie gebeur nie, kan dit nie die ergste ding in die wêreld te wees, is dit net dalk 'n bietjie te neem meer om jou geld te kry uit die handel. Ek sou byna altyd verkies om 'n wins in my handel rekening te besef, om belasting te betaal op die wins as die rekening groei, eerder as om geld te verloor in die rekening en die neem van 'n verlies te verminder my handel kapitaal.


No comments:

Post a Comment